Tuesday, August 19, 2008

Glass beads

DSC_8635 copy

DSC_8666 copy

DSC_8670 copy

DSC_8675 copy

10 comments:

  1. Må bare innom å nyte vakre bilder:) Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  2. Very nice macroes Mr Ivrig. It annoyes me to see what I`m missing when the summer pass by. Still - I had a very good trip to Innerdalen the last days. Even made a 360VR from the mountain pasture Renndølsetra. You can see the test here www.naturdagboka.no/innerdal.html. Move around with the mouse.

    See you soon at work, last days of the holiday now :(.

    ReplyDelete
  3. OMG. Your work is amazing and nothing but brilliant Mr. Uskarp. Great work as always. Thank you again ;-)

    ReplyDelete
  4. It's so pretty... like glass beads... I'm am once again impressed.

    ReplyDelete
  5. Wow, jeg tar av meg hatten mr. Nydelige bilder! Utstyret har vel litt å si ja...

    ReplyDelete
  6. Stilig.
    Har du tatt bildene så tett på, eller har du croppet deg innpå? Fine er de uansett. Og med vann på bladene blir det lekent.

    På head-fotoet på bloggen ser jeg ryggen på en kar. Jeg lurer på om jeg har sett den ryggen på en annen blogg også idag. Stemmer det???

    ReplyDelete

Feel free to express your honest opinion, good or "bad". I am eager to learn more about photography ;-)
Thank you.